.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد.
متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تلفن همراه در پی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در گلزار شهدای شهرستان بابل و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از این پلیس به شهرستان مورد نظر اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران با یک سری اقدامات و همکاری مردم توانستند سارقان غیربومی را شناسایی کنند، افزود: با توجه به اینکه این مراسم همزمان در شهرستان بهشهر در حال برگزاری بود و سارقان در حال سرقت بودند، ماموران توانستند در یک عملیات پلیسی یکی از سارقان را حین سرقت در تجمع مردم در مصلی شهرستان بهشهر دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در کیف همراه این سارق ۱۰ گوشی سرقتی نیز کشف شد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند دو نفر دیگر از همدستان متهم که یک زن و یک مرد (زوج) را کمتر از ۳ ساعت دستگیر کنند.

او با اشاره به دستگیری ۳ نفر گوشی قاپ (۲ زن و یک مرد) و توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و کشف ۲۲ دستگاه گوشی سرقتی، افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۲۵ فقره سرقت موبایل در شهرستان بابل و بهشهر اعتراف کردند.

سرهنگ قیصری گفت: با اعتراف صریح متهمان و تلاش کارآگاهان، ۲۵ نفر از شاکیان شناسایی و متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.